Adeptia Connect
Enterprise-class integratieplatform
Of het nu gaat om B2B-integratie, cloud-naar-cloud-integratie, andere cloudgebaseerde applicatie-integratie of real-time Enterprise Application Integration (EAI), Adeptia Connect is een oplossing voor bedrijfsintegratie waarmee aan al uw integratiebehoeften kan worden voldaan.
Adeptia Connect biedt een eenvoudige gebruikersinterface om alle externe verbindingen en data-interfaces voor uw bedrijf te beheren. Het biedt self-service partner-onboarding waarmee zakelijke gebruikers van uw bedrijf en uw partners buiten uw bedrijf gegevensverbindingen met elkaar kunnen opzetten, bekijken en beheren.
Bovendien is Adeptia Connect voor de integratie van bedrijfsapplicaties een uitkomst voor bedrijven die datagestuurde diensten aanbieden, vooral in een geïntegreerde cloudomgeving, zoals aanbieders van salarisadministratie en secundaire arbeidsvoorwaarden, marketingservicebedrijven die gegevens uit meerdere bronnen integreren, externe beheerders en claimserviceproviders in de verzekeringssector, facturatie- en incassobureaus in de financiële sector, de gezondheidszorg en zelfs distributeurs in de productie- en detailhandel.
Drie rollen principe
Met Adeptia Connect worden de drie belangrijkste rollen voor het integreren van applicaties en processen op een unieke manier samengebracht. De IT user rol zorgt voor het maken van de integratieflows en zet deze klaar als een template. De busines user is op deze manier in staat om op basis van een eenvoudige template de integratie in elkaar te klikken en te activeren.
Partners (ook buiten de organisatie) waarmee gekoppeld wordt kunnen via de portal functionaliteit het berichtenverkeer ook monitoren. Enable U kan als integratiespecialist prima de rol van IT user invullen, waardoor wij de integraties klaar zetten en leveren en u als business user kunt focussen op de eigen bedrijfsprocessen.
Time-to-income
Met de unieke portal functionaliteit in Adeptia Connect kunnen zakelijke (non-IT) partners snel en veilig integraties tussen B2B applicaties definiëren zonder dat ze opgehouden worden door IT-bottlenecks. Hierdoor kunnen gegevens van partners en klanten 80% sneller opgehaald en geïntegreerd worden.
Adeptia Connect maakt integratie in een paar muisklikken mogelijk en verschuift complexe integratie werkzaamheden van IT naar zakelijke gebruikers, terwijl IT het beheer behoud en beschikbaar is voor taken waarvoor specialistische IT kennis vereist is.
Versnelt Customer Onboarding en verbetert klantervaringen
Organisaties gebruiken van oudsher onboarding-oplossingen die 8 tot 18 weken nodig hebben om klant- of partnerverbindingen in digitale ecosystemen te integreren. Dankzij de zeer gebruiksvriendelijke selfservice portal van Adeptia Connect kunnen zakelijke gebruikers zonder tussenkomst van IT zelf koppelingen maken.
Met de vooraf gebouwde en geteste verbindingen kunnen zelfs niet-technische gebruikers gegevens van andere systemen of applicaties toevoegen zonder de gebruikelijke weken van dure codering, scripting en mapping waar veel bedrijven normaal gesproken mee te maken hebben. Deze integratiemogelijkheid voor bedrijfsapplicaties stelt zakelijke teams in staat om op een meer doelgerichte manier nieuwe markten aan te boren en klanten op nieuwe en innovatieve manieren te bedienen.
Door een betrouwbare integratie van verschillende gegevens bronnen kunnen bedrijven vaak sneller bepaalde diensten aanbieden en zal dit ook sneller tot positieve financiele resultaten leiden. Dankzij Adeptia Connect zijn deze integraties snel en eenvoudig te realiseren.
Meer informatie over Adeptia? Lees hieronder de whitepapers.
Snellere dienstverlening door automatisering
De bedrijfsintegratiesoftware automatiseert 90% van de onboarding-taken en verkort de onboarding-tijd van bijvoorbeeld partners en/of nieuwe klanten met 80%. Dankzij een snellere dienstverlening, kunnen organisaties gemakkelijker zaken doen. Lees hier meer over Adeptia.
Meer informatie
Meer informatie over Adeptia Connect? Neem contact op
"*" geeft vereiste velden aan