Bericht

Nieuw klanten support portaal

Enable U introduceert een nieuw supportportaal voor een verbeterde gebruikerservaring. Via dit portaal kunt u uw incidentmeldingen en serviceverzoeken op onderwerp indienen met behulp van diverse vooraf in te vullen formulieren.
 
Wat verandert er?
Via support.enable-u.com kunt u straks tickets inschieten in het nieuwe support portaal. Zodra u een ticket heeft ingediend, ontvangt u alleen nog notificaties over de creatie van het ticket en bijbehorende updates. Voor een verbeterde privacy- en securitywaarborging wordt er geen inhoudelijk bericht meer verstuurd. Alle informatie is te allen tijde overzichtelijk terug te vinden in het portaal.
 
Wat gebeurt er met bestaande tickets?
De tickets die u al heeft ingediend, worden niet direct overgezet naar het nieuwe systeem. We zullen deze tickets op de gebruikelijke manier met u afhandelen. We verwachten nog enkele weken parallel te draaien en lopende tickets zullen op een later moment worden gemigreerd naar het nieuwe portaal.
 
Vanaf wanneer?
Vanaf donderdag 29 juni om 08:00 uur kunt u uw tickets indienen in het nieuwe portaal via support.enable-u.com. Vanaf deze datum vervalt de mogelijkheid om per e-mail tickets in te dienen via support@enable-u.com.
 
Onze telefonische bereikbaarheid blijft ongewijzigd. U kunt ons zoals altijd bereiken op ons reguliere supportnummer: 085-8881133. Voor Gold- en Platinum-klanten blijft het bekende noodnummer beschikbaar. Het reguliere supportnummer kunt u ook gebruiken voor eventuele vragen rond de overstap naar het nieuwe supportportaal.
 
Wij kijken ernaar uit om u te verwelkomen in ons nieuwe support portaal en zijn ervan overtuigd dat deze verbeteringen uw ervaring met onze supportdiensten zullen versterken. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.