Integrate, Innovate, Inspire 2024: Terugblik op een inspirerende dag
Tijdens het jaarlijkse Integrate, Innovate, Inspire (III) event kwamen professionals uit de...
Martin is sinds een paar maanden onze Manager Customer Success. Daar valt onder andere de support afdeling onder, maar hij bekommert zich het liefst over de hele lifecycle van onze geleverde producten
Customer Success is hard bezig om onze support dienstverlening te laten meegroeien! Onze klanten hebben zo nu en dan wat vragen over allerlei integratieproblemen, die we zo goed en snel mogelijk op willen lossen. De afdeling is fors gegroeid en dat verbetertraject kost wel wat tijd. We zijn druk bezig met het leren van de techniek.
Ik ben begonnen op 1 december 2023 en ik ben dus pas net in dienst, vergeleken met sommige collega’s die hier al heel lang werken!
Mijn hele carriere staat in het teken van Customer Support en Engineering. Mijn vorige werkgevers waren onder andere Cybereason, Ericsson, Extreme Networks en Fontem Ventures.
Ik ben gek op Customer Satisfaction. Daar draait het om, de klant met een verwachting met een tevreden gevoel achterlaten. En dat is nog best een klus, soms. Want we hebben te maken met best pittige technologie. En veel stakeholders.
Mijn achtergrond heeft vrijwel altijd met een vorm van data transmissie te maken, maar hier bij Enable U is een hoop te leren. Ik sluip dan ook wel eens achterin de zaal als er workshops zijn, om te horen waar al die collega’s het over hebben. Ik heb nog een aantal wensen voor later dit jaar, zoals mijn ITiL vernieuwen. Hoop dat ik er tijd voor kan vinden!
Dit is een bedrijf dat drijft op pure techniek. Het lijkt eenvoudig – integraties maken. Maar als je onder de motorkap kijkt, snap je waarom mijn collega’s allemaal hier werken… De techniek is erg interessant. Enable U is ook een prettig bedrijf om bij te werken, de sfeer is erg collegiaal, behulpzaam en er wordt vreselijk goed voor je gezorgd.
Ik ga graag naar de voetbalwedstrijden van mijn zoon kijken. Die wedstrijden zijn soms spannend! Verder ben ik dol op streaming video. TV kijken is onhandig, ik kijk wel wanneer het mij uitkomt 😉
Ik ben echt heel blij met de ontvangst. We werken keihard, en Customer Success gaat er voor zorgen dat het allemaal minder hectisch gaat worden!